16 Nisan 2012 Pazartesi

16 FAS 16

Hayır çatlamasın dudaklarım, en son sen vardın, çatlamasın ne olur, kabuk bağlamasın.
Uyuyabilmek istiyorum, yastığıma sarılıyorum... uyuyamıyorum.
Bakırdan yağmur yağıyor yine bu gece ama bu kez sadece yastığım ıslandı.
Yastığıma sarılıyorum... uyuyamıyorum.
Özledim, çok olmadı gideli ama özledim işte, sadece özledim,
gözlerinin mavisini ve teninin kokusunu... çok özledim.
Yirmi numara beni bekler, nasıl gelip gittiysen nasıl gelip gittiysem... bilmiyordun ki bilmiyordum, yirmi numarayla veda etmiştim sana bilmiyordun ki bilmiyordum... ve sen yirmi numarada döndün bana... Basit bir koltuk numarasından, sıradan bir günden fazlası, şimdi zaman geçmez yirmisine.Yirmisinde; yirmi numara beni bekler yine ve uzun virajlı yollar sabah güneşiyle, bakırdan yağmur yağar mı bu kez her gelişin, gidişim gibi o hiç sevmediğim turuncu otobüsle ? ...

16 FAS 16.

Özledim , sadece özledim.Bakırdan yağmur yağıyor yine bu gece ama bu kez sadece yastığım ıslandı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder