9 Mart 2012 Cuma

Bakırdan Yağmurlar.

... gözlerimi senin dışındaki dünyaya kapamış olmak, aslında bu durumdan hiç memnun değilim, ... sarıyer sırtlarına bakırdan yağmur çiselediği o gece beni uykumda öldüren katilim, 5 yerimden ve defalarca hem de öperek ... bir kere daha, sonra sarıl ve üşüyüp üşümediğimi sor... gitme, gidemezsin zaten, gitmezsin biliyorum ve ben de seni bırakmam, yapışırım yakana! bırakamam, yat hadi, bu kez gözyaşı dökmek yok, desem de inanma! ama ... hadi yat, lütfen hemen uyuma, uyudun mu? sana bir şey söyleyecektim ...

... niçin geri geldin? yada neden geri gelmeme izin verdin, anlat hadi bu aptala, aptal aşığa... gelen ve terk eden olmak nasıl bir his hem de defalarca ??? yazdıklarıma ilk kez üç tane soru işareti koyuyorum, katil olan sensin ama kimseye tutuklatmam seni, ... benim aşkım benim katilim! polisler geldikleri gibi giderler... en gerçek için, ben bu kitaba adımı yazdığım gün, herhangi bir üç noktamda adını bulacaksın, sana yazmaya başladığımdan beri yaktığım sigararı tam olarak içemedim, o gün tek tek toplayacağım hepsini, izmaritleri yakacağım.Ben bu kitaba adımı yazdığım gün, herhangi bir üç noktamda adını bulacaksın... hadi yat, lütfen hemen uyuma, uyudun mu? sana bir şey söyleyecektim ...


RF

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder