15 Ocak 2012 Pazar

Hava ne zaman ki soğuk en çok o zaman sol yanım sana ağlıyor sessizce.

Hava ne zaman ki soğuk en çok o zaman sol yanım sana ağlıyor sessizce,

En çok kışın korkuyorum,

Çünkü çok üşüyorum!

Yokluğunu fırsat biliyor lanet rüzgar.

Soğuk elleriyle dokunuyor bana,

Kıvranıyorum, istemedikçe ısrar ediyor,

Karşı koydukça tokatlıyor,

Savurup atıyor.

Hava ne zaman ki soğuk, sol yanım sana ağlıyor sessizce,

Biliyor musun? en çok o zaman ağlıyorum,

Çünkü çok üşüyorum!

Sol tarafıma koysana kafanı, sarılsana.

Hadi, yapsana nefesinle ısıtsana, hadi.

Beyaz çarşaflarım kırmızıya boyanıyor her gece.

İyileşemiyor açık yaralarım,

Kanıyorum.

Kanıyorum.

Kanıyorum.

Yoksun.

Teninin kokusunu unutmuşsun aşk,

Gel al, ama gitme,

Kal.

Üşüyorum, ısıt beni.

Sevişelim sabaha kadar,

Terle, terin karışsın terime, hadi.

Tenini tenimin üstüne sürtsene,

Dilini dilime değdirsene,

Bir kere ve bir kere daha ...

Hadi.



RF

1 yorum:

  1. tek kelimeyle muhteşem yazıyorsun çocuk

    YanıtlaSil