2 Ekim 2011 Pazar

Gittiğim gün bittiğim gün müydü yoksa?

Yandı canım,
Canım acıdı,
Canımın acısı canımı acıttıkça tekrar tekrar canım yandı, defalarca...

Şu an sarhoşum, satırlar arasındi boşluklar işte bu yüzden.
O boş satırları say ve binle çarpıp üzerine binlerce kez bin ekle, işte o kadar çok korkuyorum seni kaybetmekten...

Mum ışığını tokatlarken rüzgar, hafifçe savrulmuştu sadece o cılız ışık ,ama sönmemişti hatırla...

Hiç bir şey söylemeden birbirimize bakmıştık o an, kelimeler yetmezdi zaten,
Biz anlamıştık.

Gittiğim gün bittiğim gün müydü yoksa?
...
Geri geleceğim demiştim, sadece seninim...

Şu an yanında olabilsem keşke,
Kalın, ince, sesli, sessiz harflerimle dalga geçsen...

Kafamı göğsüne yaslasam,gözlerimi kapatıp uykuya dalsam,
Yalnızlık olmadığının tek ispatı kollarında...
Kollarında uyusam bütün gece,

Hergüne senle başlasam, hergece seninle sonlandırıp günü yine seninle uyansam ertesi sabaha...

Birtek ben olsam birtek sen olsan ve bir de kedi...
Geceleri yıldızlara dokunabileceğimiz bir yerde olsak, dalga seslerini duyabileceğimiz, havası tuz kokan deniz tadında bir yer...

Tüm hayaller gerçek olsa ''keşke''
Keşke kocaman bir keşkeeye ihtiyaç olmasa hiç...

Benimle olduğun sürece seninle olacağım demiştim?

Gittiğim gün bittiğim gün müydü yoksa?
...
Geri geleceğim demiştim, sadece seninim...

Senin aşkına aşığım, senin ruhuna,bedenine sana!
Kırmızı kalemle altı çizilecek kadar önemli,
Yazılacak pek bir şey yok, eğer ki sen yoksan
Altını çizebileceğim cümlelerim yok,
kırmızı kalemimi de kaybederim ben...

Bulutlar,
Gözyaşlarımla buharlaşıp bir bulut oldum gökyüzünde ,
Kayboldum sonsuz mavilikte...

Yoğunlaşınca tutamadım kendimi, bardaktan boşalırcasına yağan yağmur oldum,
Seni kaybedersem eğer, denk gelirse bir kaç damlam ıslatsın tenini , yeter...


Gittiğim gün bittiğim gün müydü yoksa?
...
Geri geleceğim demiştim, sadece seninim...



RF

2 yorum:

  1. Bu nasıl bir aşk? birileri benim için böyle şeyler yazmış olsaydı hayatımın sonuna kadar onunla olurdum,
    yazmaya devam etmelisin inanıyorum ki ileride adını duyuracaksın, seninle gurur duyuyorum güzel yürekli çocuğum benim, çok özelsin.
    Emine Hocan.

    YanıtlaSil