29 Ekim 2011 Cumartesi

Duyuyor musun sesimi?

Ellerim karıncalanıyor,

Tırnaklarımı yiyorum her aklıma geldiğinde,

Bitip başlayan hikayeler kurguluyorum kafamda,

Hayallerim var sen ben ve kedi için.

!

Kanım çekiliyor sanki,

Gözlerim seni arıyor her yerde,

Nefesimi tutuyorum ağlamak yok bu sefer desem de,

Gözlerim doluyor, koşuyorum göl kenarına,

Göle döküyorum gözyaşlarımı.

Benden önce tatlıymış gölün suyu, artık tuzlu.

Merak ediyorum...

Ciğerlerimi sonuna kadar havayla doldursam da üflesem öylesine,

Hisseder misin nefesimi ensende?

Çok uzakta değilim, sadece birkaç yüz kilometre...

Merak ediyorum seni...

Kendime kapanıyorum...

Uyuyorum saatlerce,

Ancak rüyalarımda bulabiliyorum seni...

Sarılıyorum sana,

Dudaklarında kayboluyorum,

Gözlerinde buluyorum kendimi...

Duyuyor musun sesimi?

...
RF

1 yorum:

  1. ÇOK BAŞARILI! Rasel gerçekten iyi yazıyorsun.

    YanıtlaSil