8 Şubat 2011 Salı

Ne garip şey.

Yine tereddütüme yenik düşüp çıkamadım yatağımdan bu sabah,
Bu sabah yine yatağımda uzun uzun kendi karnımı izledim;
Nefes alıp vermek ciğerlerim havayla doluyor ve boşalıyor, doluyor boşalıyor ...
Çok …

Boş , dolu,

Perdeyi aralayıp rüzgardan sağa sola savrulan söğüt ağacına, gökyüzünde süzülen kırlangıçlara ve boyası dökülmüş eski bahçe duvarına, gözlerimde alışık olmadığım kadar çok çapakla baktım bu sabah. Çatlamış, kabuk bağlamış soyulan, soyuldukça kanayan, kanadıkça daha fazla kanayacağını bile bile anlamsız bir şekilde dişlerimle parça parça kopardığım dudaklarımın zorda olsa razı geldiği, sessiz bir günaydın…

Rüzgardan sağa sola savrulan söğüt ağacına, gökyüzünde süzülen kırlangıçlara, boyası dökülmüş eski bahçe duvarına ve anneme, günaydın!!!

Boynum tutulmuş sol kolum uyuşmuş bütün vucudum sızlıyor...
Artık gitti diyorlar,
Ne garip şey.

RF

1 yorum:

  1. Kimi izleyecegimi sasirmam derken kimsecigi izlememeye alisigiz da, kimsecigi izlemeye dememeye de da.. Bizim meslekle olecegim, ay ccookk utandim. Mihi.wyavv. ahu. Dulsalatisimm39derece.samnamaney.payev.pirenses.kufluduvardancikmisgibi.sunalinkarisiylaotursunlar.mektuklariyakinpostanelerden.cifliktutusturdum.soyadlisandalyeyekavusturdum.catdiyesardalyeyemistirdimkafasinabirbutun.putin.catladapaklapisasik.

    YanıtlaSil